לא גיא לא, אל תלך מפה !

אם הידיעה שפורסמה אתמול ב YNET נכונה, גיא זוהר נמצא במגעים לעזוב את ערוץ 10 לטובת אחת הזכייניות של ערוץ 2, "רשת" או "קשת". ואנחנו כאן, ב"סולם אורשר" לפחות קוראים לו – הרף. אל תעשה את זה !

נכון שעגל הזהב, במקרה הזה עגל הכסף הוא נוצץ תמיד ומי אני, עם הכנסה של עובד מדינה שיעוץ לו גוץ לו. ונכון שהדרישה ואולי גם המעשה של קיצוץ  בשכר הטאלנט בערוץ 10 שרק עכשיו קיבל את חייו בחזרה וצריך לבנות מחדש את היכלות התמורה והמעמד , הם רגע של חשבון נפש ולעיתים גם צורך בבליעת רוק, ונכון שערוץ 2 על שתי החברות המתחרות המאכלסות אותו הוא עדיין מדורת השבט, לפחות על פי הרייטינג.

אבל – איפה האינטגריטי המקצועי ? לאן יעלם העיתונאי ואולי גם הייחוד שבך כשתבוא בבליל הטאלנטים של "ק" או "ר" ותוצף עד צוואר ביורה הרותחת והמאבישה , כמובן המבישה של הפריים טיים חסר המעוף והריקני שלהן בשנים האחרונות. אז אולי  יתפרו לך ריאליטי משלך, יוצע לך להגיש שעשועון נושא פרסים ואולי גם תוכנית בישול  נוספת ואולי גם תרצה לפצוח בשיר בY פקטור חדש ? ארץ האפשרויות הלא מוגבלות הוא הערוץ 2 , שהן, לפחות מבחינה מקצועית-עיתונאית, אינטגריטית, מוגבלות מאוד. ותחשוב על זה שעוד מעט הן מחליפות פורמט ומי יודע מי מהן תשרוד כלכלית ? על קרן הצבי שמעת ?

ב 10 אתה יכול להתבלט, להיות אחר, עוקצני, בעל דעה, לעיתים נון קונפורמיסט. במערכת החדשות של הערוץ שנלחם על חייו מרגישים את הסכינים בין השיניים של כמעט כל הכתבים. הרצון להיות הכי טובים, הכי מהירים, הכי מקוריים. ב 2 מתחממים בפיהוק עייף לאור המדורה לא מעט כאלה שכבר לא מתאמצים, שמשרתים את המערכת, את הממסד לעיתים עד היתך אמיתי עם האינטרסים שלו. שם שמן ישורון כל כך,שאפילו אין לו כוח לבעוט.

תראה מה קרה  לליאור שליין שעשה את הדרך ההפוכה. איך הוא פורח ב-10. תראה מה קרה לכמה מהחברים שעשו את הדרך ההפוכה…   אני לא יודע האם זה כולל הכל, אבל תחשוב גם על תוכנית הרדיו שלך ב 103, לדעתי הכי מעניינת היום ברדיו של הבוקר-צהריים. האם תצטרך לוותר ? למה ?

בקיצור גיא – תשאר. אפילו אם זה פחות כסף, בנתיים שהרי אם כסף צריך – תמיד אפשר לדבר עם אבא… בשביל המקצוענות, בשביל העיניין – שלנו ושלך, בשביל הצדק השידורי. וכדי ש"היום שהיה" לא יתחלף ב"הגיא שהיה".

רוצה לשתף ?