מט דמון לא מת- הוא רק מתחלף

החלל ממשיך לעניין את מט דמון ולמרות שבסרט הקודם בו הוא שהה אי שם רחוק וגבוה – זה היה ב"בין כוכבים" של כריסטופר נולן בסינס פיקשן כהה מוסר, סרט בו הוא נהרג בנסיונו להתל בחבריו ובאנושות, עכשיו הוא מוכיח שהקולנוע והחלל הן הטריטוריות שבהן הכל אפשרי.

האיש והסדרה של "זהות כפולה" "אבודה" ו"במלכודת" והתפקיד של ג'ייסון בורן שהוכיח שהוא בעצם אלמותי, יחד עם קריירה אדירה שהוכיחה שהוא גם יודע לשחק וגם להתחבב על הצופים, חוזר עכשיו בסרט נוסף של רידלי סקוט "להציל את מארק ווטני" , במקור " The Martian ". מה שמוכיח שהמפיצים בארץ סומכים של זכרון קצר של הצופים ועל צלצול מוכר שיביא אותם לקולנוע. "להציל את טוראי ראין" של ספילברג היה אחד הסרטים שדחפו אותו קדימה ושם היה דמון המטרה לחיפושים את טום האנקס וגם כאן יוצאת משלחת של נאס"א לחלל כדי לנסות ולחלץ את מארק ווטני שנחשב כהרוג על המאדים. זה קרה כשמשלחת לכוכב המרוחק נקלעה לסופה קשה והצוות מצליח לחלץ את עצמו כשהוא משאיר את מארק מאחור, בטוחים שמת. אבל לא – והוא מצליח לשחרר אותו חיים כדי שמישהו יבוא לחלצו.

הבעיה היא שלהגיע למאדים זה פרוייקט של 4 שנים ולמארק יש אפשרות קיום לימים ספורים. בשביל לאלתר צריך להיות מקגייבר ומאר עושה בדיוק את זה. איתו בסרט גם ג'סיקה ג'סטין שגם לה יש וותק בסרטי חלל, שון בין, כריסטן וויג, מייקל פניה, קיית מארה ועוד.

היצליח לשרוד ? היגיעו איליו בזמן ? היהיה סרט המשך ? בתחילת אוקטובר התשובה – ובנתיים הטריילר ששוחרר היום בהוליווד.

רוצה לשתף ?