הסרטים החדשים לשבוע הקרוב

(מה, עם תמונה כזאת לא תכנסו לקרא ?)

זהו זה נגמר החופש הגדול. שבוע אחרון, בעצם יום אחד של אושר, או עושק, תלוי מאיזה צד של הארנק או האחריות ההורית אתם נמצאים וגם בקולנוע מחליפים דיסקט, או נכון יותר מאווררים חומרים לקראת הבום הבא של החגים, נכון יותר סוכות. ולכן, רק שני סרטים חדשים מגיעים אל המסך השבוע, אחד מהם הובטח בכלל בשבוע הקודם כך שהאינפורמציה הפעם תהייה די דלילה, וחלקה גם מוכרת.

בחיפוש האובססיבי אחרי חומרים, הוליווד מביטה הרבה פעמים אחור בתקווה למצוא משהו שיוכל למלא חוסרים של המצאה וכשרון ויכולות של הקולנוע ד'היום. שנות השישים היו ימים כאלה, עשור די מפוספס עד חציו השני, מלא בסיפורי ביון טובים יותר ובעיקר טובים פחות שהנהנו לתבניות דומות מאוד שחזרו על עצמן. ובעידן הרטרו והפוסט מודרניזם שבו הכל הולך , בעיקר אחור מגיע אלינו גם "שם קוד מ.ל.א.ך", סיפור ריגול ופעולה בסגנון בונד, פלינט וכוכבים אחרים מעולם ה CIA, KGB , מוסד ושאר אירגונים.

מלאךשני סוכנים שפעם עמדו משני צידיו של מסך הברזל משתפים פעולה בנסיון לחיסול ארגון ששם לעצמו מטרה להרוס את העולם כפי שהוא נראה. וכמובן ההצלחה תלויה בזמן ובמקום וכמובן גם בשני גיבורינו. גאי ריצ'י ביים עם הנרי קאביל, ארמי האמר, אלישה ויקאנדר ויו גראנט.

משהו שונה לחלוטין, דרמה אירוטית עם נגיעות להטב"יות מודגשות מוצעת להורים של הילדים שהלכו לבית הספר. עכשיו, כשנשאו החברה הטובים, או הטובות אפשר להוציא מהמגרה את החישקוקים שהודחקו כבר שנים, או לפחות מבחינת המפיצים שנתיים. "תשוקה" (השם המקומי לא מסתיר את הכוונות. במקור הסרט נשא הסרט את השם "זעזוע מוח") סרט משנת 2013 חיכה חיכה במגרה ועכשיו הוא פורץ בעקבות מכה על הראש שנחתת על אשה מטופלת בבית ובשני ילדים, מכה המשנה את המודעות העצמית , האישיות המופנמת והדרישות המיניות שלה. מעכשיו זה לא רק יקרה בבית הבורגני, אלא בכל מקום ועם כל אשה שהיא, העיקר ההרפתקאה. המהפך של אבי לאלינור בעקבות מפגש כמעט מקרי עם אשה מזדמנת הופך לאובססיה ואלינור החדשה חייבת לחיות את חייה בכל הכח ובלי חשבון. ביימה וכתבה סטייסי פאסון ובתפקיד הראשי רובין וויגרט המנסה לחצוב את דרכה בקולנוע , בנתיים בלא הצלחה מסחררת.

התאבדותזוכרים את סדרת הטלויזיה "החשודה" מהשנה שעברה ? ובכן בסדרה בוצעה מטמורפוזה מסויימת והיא נערכה לסרט קולנוע "התאבדות" שמו, בתקווה שמי שלא ראה על המסך הקטן, יטה ויבוא לקולנוע לראות בגדול. דפנה צור, עורכת דין צעירה מתמודדת במשחק של חיים ומוות מול מלווה בריבית אכזרי ונרדפת הן על ידי המשטרה והן על ידי העולם התחתון. כדי שמשפחתה תשרוד, יש לה פחות מעשרים וארבע שעות לבצע את הפשע המושלם.ביים בני פרדמן ובתפקיד הראשי מלי לוי-גרשון ולצידה רותם קינן, דרור קרן ויגאל נאור.

וזהו. אלה הסרטים החדשים לשבוע זה ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?