סרטים חדשים לשבוע הקרוב ולפסח

ריבוי סרטי האנימציה לילדים מבשר את בוא החופש או להיפך, הפעם חופשת הפסח שמפיצי הסרטים ממלאים בתוכן מתוזמן היטב אל מול האופציות שעדיין לא ברורות בנושא העסקת הזאטוטים בהבטחות משרד החינוך…

"לעוף על אפריקה" הוא סיפורו של ריצ'רד הקטן שהוא ציפור מסוג דרור שחושב שהוא חסידה ומחליט להצטרף למסע דרומה אל ארצות החום בלי לדעת שצריך בשביל זה כוח, יכולת וגנים. אבל בעזרת כמה חברים כמו ינשוף ותוכי הוא מוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון.
"הנה בא הגראמפ" – הוא סיפור על ילד שחולם על ארצות רחוקות וקסומות שפיסת קסם הופכת דמיון למציאות, אבל שם, רחוק מגן העדן שלו ציפה, הוא צריך לעזור להסיר כישוף שהטיל קוסם על יצורי המדינה.
"אגדת המלך שלמה" הוא סרט אנימציה המבוסס על סיפוריו של חיים נחמן ביאליק המספר על בן המלך שמפר את מצוות אביו ומשחרר את אשמדאי ויוצא למסעות רוויי הרפתקאות בסגנון מקראי.
"הקדמונים" מוכיח שכדורגל היה כאן משחר ההסטוריה והיווה תחליף ספורטיבי לקרבות על השתלטות של חזקים על סביבתם.

"פדינגטון 2" הוא סרט המשך להצלחה המוכחת בהרפתקאותיו בלונדון של גור דובים שאומץ ע"י משפחת בראון ונקרא על שם תחנת הרכבת בה נמצא. כאן הוא מעורב בסיפור גנבה של ספר מיוחד על לונדון אותו הוא מנסה לקנות כמתנת יום הולדת לדודתו האהובה לוסי, ספר אותו חומד גם שחקן עבר בתאטרון שמחפש אוצר חבוי של סבתו. סרט חמוד, מלא רגש והומור בסגנון הסרט הראשון עם כמה מהשחקנים הבולטים של התאטרון, הטלויזיה והקולנוע של אנגליה כמו יו גראנט, סאלי הוקינס, ג'ולי וולטרס, ג'ים ברודבנט, ברנדן גליסון, יו בונוויל ובן ווישאו בתפקיד קולו של פדינגטון.

יצרים, כוחות שאול, מפלצות אנושיות ומכונות ענק עתירות כוח מאכלסות את סרט המדע הבדיוני רווי הרעשים "פסיפיק רים: המרד" שבו יוצאות המכונות הענקיות מהים כדי להרוס את העולם והתשובה – למחמה היא המפלצות המכאניות שיצטרכו להביס אותן. לחובבי סרטי האימה הצעירים מיועד "טרף לילי" על קורות משפחה אחת בחניון קרוואנים.

ולמבוגרים מציע הקולנוע השבוע את "אהבה בדרכים" סיפור המסע של ג'ון ואלה, שני פנסיונרים ברחבי ארה"ב שלהם שבו הם חווים מחדש את אהבתם, נישואיהם וזכרונותיהם המוכרים והפחות מוכרים. דונאלד סאתרלנד והלן מירן בתפקידים הראשיים. ו"בחזרה מטואיצ'י", סרט הרפתקאות קיומי על פי סיפורו האמיתי של הישראלי יוסי גינסבורג שיצא לחציית הג'ונגל הבוליביאני וכמעט לא חזר הביתה לרמת גן. בתפקיד גינסבורג דניאל רדקליף, כבר מזמן לא הארי פוטר.

וזהו, אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?