הטרנספורמציה: קאמברבאץ' הופך לסמוג

במסגרת שיטוטים ברשת בחיפוש אחרי חומרים מעניינים, לעיתים אתה נתקל ברגעים של גאונות אמיתית. הנה אחד מהם. גאונות של משחק וגאונות טכנית של צילום ועשיה קולנועית.

זוכרים את "ההוביט", הספרון הדק, יחסית של ג'.ר.ר.טולקין שהקדים את "שר הטבעות" והפך, כמו אחיו העבה ממנו לטרילוגיה קולנועית ע"י פיטר ג'קסון ?

למי שלא זוכר – זהו סרט העוקב אחר מסעו של בילבו בגינס, אשר נסחף למסע אפי כדי להגיע אל ממלכת הגמדים האבודה של ארבור, שנכבשה על ידי סמוג הדרקון. הוא נזרק למסע כאשר הקוסם גנדאלף האפור מתדפק במפתיע על דלתו, ומוצא את עצמו מצטרף לחבורה של 12 גמדים בראשותו של הגמד תורין צינת-אלון. מסעם ייקח אותם בטבע, דרך אדמות בוגדניות שורצות גובלינים ואורקים, ווארג קטלני, עכבישים ענקיים ומכשפים.

בסרט מככבים באורכים ועומקים שונים של תפקיד וזמן מרטי פרימן, איאן מק'קלן, איאן הולם, אנדי סירקיס,הוגו ויבינג, קייט בלאנשט, כריסטופר לי, אלייז'ה ווד ואורלנדו בלום בראש צוות שחקנים ענק נוסף וגם אחד, בנדיקט קאמברבאץ" שנותן את קולו ומסתבר גם את תנועות גופו לדמותו של הדרקון סמוג.

את קאמברבאץ', אחד השחקנים העולים של הקולנוע האנגלי והעולמי אתם מכירים מסרטים כמו  "כפרה" (2007), "נערת בולין האחרת" (2008), "סוס מלחמה" (2011), "ההוביט: מסע בלתי צפוי" (2012), "האויב בתוכנו – סטארטרק" (2013), "הרשות החמישית" (2013), "ההוביט: מפלתו של סמאוג" (2013), "12 שנים של עבדות" (2013), "אוגוסט: מחוז אוסייג' (2013), "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" (2014), "משחק החיקוי" (2014) ובטלוויזיה ב"הג'נטלמן האחרון" (2012) ו"שרלוק" (2010 ).

כאן, בארבע דקות לערך תוכלו לראות מה זה עשיה קולנועית מודרנית ואיך הופך שחקן נפלא לדרקון אכזר ומסוכן. המצלמה מחוברת לראשו, על פניו וגופו משורטטות נקודות ייחוס שישמשו אח"כ להעברת מחשב לאנימציה של הדרקון והמקרופון עוקב אחרי הקול המשתנה. 

סתם יום במשרד, מה שנקרא…

https://www.youtube.com/watch?v=FHuXSZv6Tqs

רוצה לשתף ?