חובה לראות : פול מקרתני חוזר לליברפול – גשם של נוסטלגיה מרגשת

בואו לפגוש את סר פול מקרתני בנסיעה המחזירה אותו בזמן אל ליברפול של ימי ילדותו. מפגש חובה לכל מי שזוכר, אוהב, מתגעגע , בודאי לכל מי שגדל בימים הנפלאים של שנות השישים של המאה העשרים, אולי התקופה הנפלאה ביותר להתבגר בה. ( קטע הוידאו מצורף בסוף הטקסט. לא להחמיץ !!!).

אם יש נוסטלגיה שתמיד מרגש לחזור אליה, אלה הם המפגשים האלה והאחרים עם ה"ביטלס"("החיפושיות", למי שלא מכיר…). הלהקה החשובה ביותר של המאה העשרים שעשתה את המוסיקה המשמעותית ביותר של המאה העשרים, ועיצבה את הימים המרתקים ביותר של המאה העשרים. ההתעוררות החברתית, הפוליטית, האמנותית, האופנתית בין פני ליין לקארנבי סטריט מברלין, פריז, לונדון, סאן פרנסיסקו וגם תל אביב וסיסמתה "LET IT BE " שינתה את העולם, לפחות לאיבחת שני עשורים מופלאים לפני ששקעה שוב לימים הנוראים של האלפיון השלישי המאפיל בלאומניותו ומחזיר את האימה של מלחמה עולמית.

ג'יימס קורדן, שחקן, זמר, קומיקאי ומנחה בריטי המוביל בשנים האחרונות תוכנית "לייט נייט" בערוץ "סקיי אחת" לוקח את סר פול מקארתני לסיבוב נוסטאלגי בליברפול של ילדותו, המקום בו גדל, שבו הולחמה הלהקה החשובה מכולם ובו נוצרו כמה מהשירים הכי יפים של עולם המוסיקה. יחד הם מסתובבים בעיר, פוגשים את התושבים המעריצים, עוצרים בתחנות חייו של פול הצעיר ולומדים על מקור חלק מהשירים שאנחנו מזמזמים על פה.

נפלא !!!!!!    מרגש !!!!!!   חובה לראות !!!!!!!

רוצה לשתף ?