"עורבני חקיין 2" – הנעל השניה נופלת

איך השארנו את קטאניס הקטנה והנשיא סנואו האכזר מכל מלך ואת את גייל ופיניק ופיטה גיבורי מחוז 13 ממש באמצע המלחמה בלי פתרון סופי, והכל רק כדי להפגש איתם שוב בחלק השני של ההמשך השלישי לסדרת "משחקי הרעב".  אז עכשיו זה מגיע אלינו כדי לפתור את כל הבעיות לפני שאולי תפתחנה צרות אחרות. שהרי הפריירים אינם מתים, הם רק מתחלפים – גיבורי הסדרות שנקראים כל הזמן למילואים בקולנוע והצופים שבאים לממן את המלחמות הללו.

"עורבני חקיין, חלק 1" בוים על ידי פרנסיס לורנס והופק על ידי נינה ג'ייקובסון וג'ון קיליק. זהו הסרט האחרון שצילם פיליפ סימור הופמן, שהספיק להשלים את כל הסצנות בהשתתפותו בחלק הראשון, אך נותרה לו סצנה בודדת בחלק השני של הסרט. בסיום החלק הראשון של "עורבני חקיין" מצוין כי הסרט מוקדש לזכרו של פיליפ סימור הופמן.

הסרט עקב אחרי המרד שמובילה קטניס אוורדין של מחוזות פאנם כנגד הקפיטול המושחתת והרודנית, מרד ההופך למלחמת חורמה של ממש. הקרנת החלק הראשון החלה ב-19 בנובמבר 2014.

בפרק האחרון והעוצמתי "עורבני חקיין 2" שיגיע למחוזותינו בעוד כשבועיים  קטניס אוורדין תבין שכעת המלחמה היא לא רק על הישרדותה אלא על העתיד. וכאן היא יוצאת למשימה עם יחידה ממחוז 13. תוך סיכון חייהם במטרה לשחרר את האזרחים של פאנם, ולשרוד את ניסיונות ההתנקשות בחייה ע"י הנשיא סנואו, אשר הפך להיות אובססיבי לחיסולה.

מלכודות קטלניות, אויבים, ובחירות מוסריות ממתינים לקטניס ומאתגרים אותה יותר מכל זירת משחק בה התמודדה במשחקי הרעב.

בימוי: פרנסיס לורנס, בהשתתפות: ג'ניפר לורנס, ג'ושהאצ'רסון, ליאם המסוורת', אליזבת בנקס, וודי הארלסון, דונלד סאתרלנד, ג'וליאן מור ועוד.

רוצה לשתף ?