הסרטים החדשים לשבוע הקרוב

והשבוע : "טירת הזכוכית", "לוגאן לאקי", "שומר הראש והמתנקש", "אנבל 2", ו"בואנה ויסטה קלאב – אדיוס". למי שסופר את השניות לסופו של החופש, למי שכוסס ציפורניים ולמי שמתפלל שכל זה ימשך – להלן שבוע די מגוון של סרטים חדשים בקולנוע. הצצה ראשונית ולא ביקורתית על ההיצע.

נפתח ב"טירת הזכוכית", עוד נסיון של הוליווד להתנפל על ספר רב מכר ולהעביר אותו, משוח בשמות מעוטרים בפרסי אוסקר אל הבד תוך תקווה שיותיר רישומו בקופה. את המקור הספרותי סיפקה לנו ג'אנט וולס, עיתונאית ופרשנית אמריקאית שהחליטה לספר על ילדותה המטולטלת בין ערים, עיירות וטבע ע"י הורים שחיו בדלות מתמשכת, בחובות נשרכים, בבריחה מנושים ובדוגמת חינוך שגרסה שהחיים הם בית הספר הטוב ביותר לאדם. הסרט, ההולך בעקבות הספר משרטט מערכות יחסים שיש בהן הטחת אשמה, אולם גם הבנה וסליחה והוא נע בין הזמנים כדי לשרטט פעם נוספת את קווי המתאר של משפחה לא מתפקדת. וודי הארלסון, נעמי ווטס ובארי לארסון בתפקידים הראשיים.

סטיבן סודרברג שעשה בין השאר את סרטי "אושן" חוזר לקולנוע עם קומדית פשע חדשה "לוגאן לאקי" שכולה נסיונם של שני אחים לא יוצלחים, אחד צולע והשני קטוע יד לעשות מכה על הקופה של תעשית מרוצי המכוניות בדרום ארה"ב. משום שהם צריכים במהלך השוד גם לפצח קופה הם משתפים פעולה עם פושע שהוא מצידו מגייס כמה מהקרובים לו, אפילו אם הם מאחורי סורג ובריח. צ'נינג טייטום, אדם דרייבר ודניאל קרייג בראש החבורה התוססת.

אקשן רציני יותר מוצע בסרט "שומר הראש והמתנקש", מסוג שמות הסרטים שלא צריך להוסיף עליהם יותר בסיפור על המאבטח הכי טוב בעולם שנשכר כדי להגן על עד מדינה, רוצח שכיר שצריך להגיע לבית המשפט ויש מי שרוצה שלא יגיע לשם. השניים משתפים פעולה למרות ההשקפות השונות על החיים ומוסריותם. סמיואל ל ג'קסון, ריאן ריינולדס וגארי אולדמן כאן.

לחובבי האימה מזומן "אנבל 2", המשך עלילות הבובה הקטלנית הפעם בתקיפותיה את קבוצת בנות ממנזר המחפשות מחסה ומנגד אוהבי המוסיקה יתנועעו לקצב "בואונה ויסטה קלאב – אדיוס"  נסיונה של הבמאית לוסי ווקר ללכת בעקבות גיבורי סרטו התעודי של וים ונדרס מלפני כשמונה שנים ולבדוק שוב את המוסיקה הקובאנית ומבצעיה המרתקים.

וזהו – אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?