כסאות מוסיקאלים בסינמטק הרצליה

הכסאות המוסיקאלים המסובבים את מוסדות התרבות בהרצליה ממשיכים להתנגן, בין התאטרון של הרצליה, הסינימטק העירוני ועוד. לאחר שהמנהל הקודם של המוסד הקולנועי ההרצליאני, ניר רמון, סיים את תפקידו בתחילת השנה מונתה עכשיו גיתית וינר כמנהלת החדשה בסיומו של מכרז לתפקיד.

וינר, הינה בעלת ניסיון עשיר של מעל עשר שנים בתעשיית הקולנוע כמפיקה ומנהלת של אירועי קולנוע מהמובילים בתחום. במשך חמש שנים ריכזה את הוועדה לאמנויות הבמה של שותפות תל-אביב לוס אנג'לס והפיקה סדנאות קולנוע, יזמה וניהלה את פסטיבל הסרטים המקסיקני בישראל
Hola Mexico, הייתה יועצת למועצה הבריטית בתחומי תרבות ואמנות ועוד. 
בשלוש השנים האחרונות שימשה רכזת חוגים, אירועים ושיווק במוז"ה, אגף החינוך של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. 

היא בעלת תואר שני בתרגום וחקר התרגום מאוניברסיטת בר-אילן, בוגרת תואר ראשון בספרות אנגלית ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ובעלת תעודת ניהול מוסדות תרבות מטעם אוניברסיטת תל-אביב.

 
ההחלטה על מינויה של וינר התקבלה ע"י ועדת מכרזים ייעודית, שבראשה עמד עוזי פלד, והבחירה בה התקבלה פה אחד.  ראש הער משה פדלון ברך על המינוי ואמר "סינמטק הרצליה מוביל עשייה קולנועית עשירה ומגוונת ואני משוכנע שתחת ניהולה של גיתית וינר הוא יהווה בית איכותי לכל שוחרי התרבות בעיר ובאזור כולו" ליאת תימור, יו"ר החברה לתרבות ואמנות: "אני משוכנעת שמינויה של גיתית וינר לתפקיד מנהלת הסינמטק הוא הבטחה להפיכת המקום למרכז אטרקטיבי עבור חובבי הקולנוע מהעיר ומחוצה לה".
נקווה ונאחל הצלחה לקולנוע בהרצליה.
רוצה לשתף ?