כשספילברג נכנס מתחילים בשמחה

סטיבן ספילברג, למרות שמעמדו הועם בשנים האחרונות בהוליווד הוא עדיין שם של במאי המעורר רטטים וציפיות. סרט חדש שלו מתקרב אלינו ומערכת יחסי הציבור והתעוד המוקדם נכנסת לדריכות שכולה עבודה. בחינת ראו את זה וקדשו. לפחות את התאריך, תשומת הלב וכסף לכרטיס. ודברו על זה ליד מכונת הקפה במשרד…

"העיבוד הקולנועי לרב המכר "שחקן מספר אחת"(Ready Player One ) מאת ארנסט קליין, אשר יוקרן בישראל בתלת מימד חדשני ומסחרר, IMAX וב-DX4 ייצא בבתי הקולנוע ברחבי הארץ במהלך חופשת הפסח. ספילברג , שחוזר לראשונה זה שנים לעולמות העתידניים ולמדע הבדיוני, מביא כדרכו למסך הגדול חוויה קולנועית חדשנית ובונה בסרט זה עולם צבעוני ומרהיב מלא אזכורים, קריצות וזיכרונות ילדות לחיים בשנות השמונים, במציאות המתרחשת בשנת 2045."

השנה היא 2045, וֵייד וַטס נמלט מחייו בעולם האמִתי לתוך האואזיס, המקום בו כל אחד יכול להיות כל דבר, לעשות כל דבר, במטרה לפתור את חידות המשחק, ויחד עם יתר השחקנים,מתעמק וויד בעולם הטריוויה והתרבות הפופולרית של שנות השמונים של המאה העשרים. כאשר וייד וטס, מצליח לפתור את החידה הראשונה מתוך שלושת החידות הוא הופך מייד למטרה לחיסול בעיני תאגיד אכזרי המשקיע את כל משאביו בפתרון החידות ובסילוקו של וייד מהתחרות, גם במחיר הנורא מכל. כעת הסכנות נמצאות לא רק בעולם המדומה, אלא גם בעולם האמִתי. את התפקיד הראשי של וטס מגלם טאי שריידן שזכה בפרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי לשחקן הצעיר הטוב ביותר.

@gidi_orsher

רוצה לשתף ?