סרטים חדשים – הקיץ כבר פה

הקיץ התחיל רשמית השבוע ומפיצי הסרטים מתלבשים בהתאם עם אסופה של קולנוע פלוס מיזוג אויר. ומה זה אומר ? היכונו למתקפה נוספת, לא אחת ולא עשר של חייזרים ומפלצות שונות ומשונות על הפלנטה שלנו.

כדור הארץ, מסתבר הוא כנראה מקום שאחרי הכל, די טוב לחיות בו, אחרת איך תסביר את נחילי החוצנים שחושקים בו לרילוקיישן, על חשבונינו כמובן. אז הנה מגיע סרט נוסף עם אלפי דציבלים בפס הקול "היום השלישי: התחדשות", אחיו הצעיר של סרט בדיוק אותו דבר שהתפוצץ בשמינו ב 1996. עברו 20 שנה ורולנד אמרליך, אחד ממקצועני הבמאים של הז'אנר מגלה שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אז, לפני שני עשורים חשבנו ששברנו את חומות ההגנה של החייזרים שבאו לכבוש וחיסלנו אותם, אבל מסתבר שעדיין לא. נשארו מהם עוד כמה דוגמיות בקצווי יקום והם מתקבצים, מתכנסים ועולים על הכדור הכחול שלנו. חלק גדול מהשחקנים ד'אז חזרו למפגש מחזורים גם כאן – ביל פולמן, וג'ף גולדבלום בין השאר, וויל סמית היה יקר מידי ונשאר בחוץ אבל השאר מסתדרים בלעדיו.

גם הסרט החדש השני ממשיך דרכו של בלוק באסטר, הפעם מדובר בדיסני פיקסאר "מוצאים את דורי". זה הכפיל  הרטוב של "מוצאים את נמו" שגדל והגיע לבר מצווה ועכשיו הוא חי באושר בשונית שלו עם דורי וחברים אחרים הממלאים פיהם מיים. שנה אחרי אירועי הסרט הקודם נזכרת דורי שיש לה משפחה הפזורה באוקיאנוס ובעזרת אותם חברים היא יוצאת למסע של איחוד משפחות. כמו שקורה לסדרות טלויזיה מצליחות שיולדות צאצאים עם אחד מגיבוריהן, כך גם כאן מעביר הסרט את השרביט מנמו לדורי באופן חלקלק ביותר שהפך את הסרט למצליח ביותר בשבוע הראשון להקרנתו בארה"ב. אלן דג'נרס נותנת לגיבורה את קולה.

ועוד המשך, הפעם טבול בשדים ורוחות הוא הסרט "לזמן את הרוע 2", פשוט. עוד הרפתקאה ששולחת את את ולורן וורן, מגרשי שדים ורוחות לבדוק ולנקות ביית בלונדון המאוכלס לא רק באם וארבע בנותיה, אלא גם ברוח המשתלטת על אחת הבנות. סקריייי.

שני סרטים נוספים מוצעים לבוגרים יותר עם טעם רומנטי : "הרומן של מגי" בבימי של רבקה מילר (בתו של המחזאי ארתור מילר ואשתו של דניאל דיי לואיס), בסיפור על צעירה כבר לא כל כך צעירה מניו יורק שרוצה ילד, איך שלא יהיה ומתאהבת בפרופסור שלה ההופך לפוטנציאל הורי מתאים. אלא מה – הוא נשוי. היא צריכה לבנות סביבה אפשרית. גרטה גרוויג, איתן הוק וג'וליאן מור בתפקידים הראשיים.

וגם "חטאים קטנים" קומדיה אוסטרלית בחמישה סיפורים על חיי האהבה והסקס ומה שמתבלן אותם.

וזהו – אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולננוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?