סרטים חדשים לשבוע הקרוב

שביתת מורים או לא, פעמי חופשת החנוכה נשמעים כבר באולמות הקולנוע עם כמה סרטים המיועדים לילדים או כפי שזה נקרא בשפת המקצוע "לכל המשפחה". והשבוע פרטים מזהים על "קוקו", "להתראות כריסטופר רובין", "גבר גבר 2", "כשגיבורים חוזרים" ו"המוזיאון" בלי טיפה של ביקורת.

הסרט המדובר בחבורה הוא הסרט החדש של המונופול הלא מוכרז של סרטים כאלה אולפני דיסני ופיקסאר "קוקו". קצר, קולע וכנראה יכניס מליארדים. הסיפור הוא על ילד מקסיקאי בן 12 מכפר קטן שחולם להיות מוסיקאי אבל איסור משפחתי בן כמה דורות מונע ממנו לפצוח בכשרונו. שרשרת אירועים מקרית מפגישה אותו עם מי שיקח אותו למסע שיקרב אותו למטרתו. נשמע חמוד, אבל להלן הקטץ" – המסע הוא לארץ המתים ומתרחש בסביבות חגיגות "יום המתים" והסרט רווי שלדים מקפצים ומשתוללים. ואתם תחליטו אם אתם רוצים שהדימויים הללו ישארו חרוטים בזכרון צעיריכם עד לימודי הרפואה שלהם.

בטעם אחר מוגש לכם הסרט "להתראות כריסטופר רובין", שמביא לנו את הסיפור שמאחורי הקלעים של כתיבת "פו הדוב" האלמותי ומה זה עשה למשפחה המעורבת. הסרט מפגיש אותנו עם הסופר א.א.מילן שצעצעי בנו שמשו השראה לכתיבת סיפורי פו וחיות אחרות, עם בנו כריסטופר ועם הבעיות שמתחילות להתעורר אל מול המעמד של סלבריטי שמזעזע את התא המשפחתי בבריטניה שבין שתי מלחמות עולם. סרט מוסר לכל מי שמשלח את צאצאיו להיות אופציה לכוכב ריאליטי.

גם קומדיה מזומנת לנו בטעם של הכריסטמס המתקרב "גבר גבר 2". כבר השם מרמז על העובדה שהיה קודם "גבר גבר אחת" – שם ניסה אב חורג חנון להלחם על מקומו אל מול האבא הביולוגי החתיך וכאן, אחרי שהגיעו להבנה ושיתוף מתערבים גם האבות שלהם. אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה. ושוב ויל פארל ומרק וולברג בתוספת מל גיבסון וג'ון לית'גו ונחשו אבא שי מי הוא מי.

באוירה שונה לחלוטין, למבוגרים מגיע "כשגיבורים חוזרים", סיפור המלחמה שאינה נגמרת בהוויתם של אלה החוזרים ממנה פצועים נפשית ונושאים את כאבי הלם הקרבות, כאן בסיפורו של וטראן וגיבור מלחמה ממלחמת עירק שהמראות הנוראים רודפים אחריו גם בבית באמריקה.

ולסיום הסרט הישראלי של השבוע, הפעם תעודי "המוזיאון", סרטו של רן טל החודר עם מצלמתו ועיין בוחנת אל מאחורי הקלעים של מוזיאון ישראל בירושלים כדי לספר את סיפורם של האנשים העומדים מאחורי המוצגים והתערוכות באחד המקומות המתויירים יותר של האמנות בארץ.

וזהו. אלה הסרטים החדשים לשבוע זה ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?