סרטים חדשים לשבוע הקרוב

רק שלושה סרטים חדשים עולים השבוע על הבד שלנו "גלגל ענק" החדש של וודי אלן (מי סופר מה מספרו במניין הנער), "50 זה ה – 30 החדש" הצרפתי וסרט האימה לנוער "סוד בעלית הגג". להלן מבט ראשון ובאמת לא ביקורתי עדיין.

למרות שזה הופך לאחרונה להיות אירוע שנתי, עדיין שמו של וודי אלן על מודעות בתי הקולנוע מעורר איזו התרגשות, לפחות ציפיה, למרות שהביקורות לאחרונה כבר לא מאירות לו פנים. הפנומן הקולנועי הזה, בן 82 שמאחוריו כבר כחמישים סרטים בקריירה שהתחילה אי שם באמצע שנות השישים של המאה הקודמת, מביא לנו עכשיו סרט נוסף שלו שבו הוא חוזר לניו יורק, אחרי  תקופה לא קצרה, להוציא גיחות זריזות פה ושם. "גלגל ענק", זה הסרט החדש שמגיע אלינו, קרוב מאוד לבכורות העולמיות, ושוב חוזר כאן אלן אל המלודרמה אותה אימץ על פני הקומדיות המוקדמות שלו. הסרט מחזיר אותנו לשנות החמישים ומתרחש בקוני איילנד ומערב את הסיפור המתנגש של ארבע דמויות. מפעיל גלגל ענק, אשתו שהיתה פעם שחקנית ועכשיו היא ממלצרת, בתו של המפעיל ומציל צעיר ששתי הנשים מאוהבות בו. כמובן המאפיה כאן ברקע כדי לסבך את העיניינים. אלן מחליף כאן את צוות השחקנים שלו בקיית וינסלט החוזרת אל המסך, ג'ים באלושי, ג'ונו טמפל וג'סטין טימברלייק.

עוד קומדיה צרפתית, הפעם קומדיה רומנטית עם ארומה של צרות מודרניות מצפה לכם ב"50 זה ה 30 החדש", בסיפורה של גברת בת חמישים שבעלה עוזב אותה, היא מפוטרת מהעבודה ובדלית ברירה חוזרת לגור עם הוריה הקשישים. כמובן שתמצא אהבה חדשה, אבל לא בטוח שזה מה שיוציא אותה למרחב פעילות נוח יותר עם הוריה שממשיכים להתייחס אליה כמו ילדה. ולרי למרסייה בתפקיד הראשי.

עלית גג ובית מסתורי הן בדרך כלל מקומות שבהם מתרחשים סיפורים המאכלסים סרטי אימה, למשמ ו"סוד בעלית הגג" אינו שונה מאלה. ארבעה ילדים מנסים להסתיר מהרשויות כי אמם איננה עוד ומסתתרים בעלית הגג עד שגורם חיצוני מפריע לחיים האבודים הללו.

וזהו, אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.  

רוצה לשתף ?