סרטים חדשים לשבוע הקרוב

עוד שבוע עמוס סרטים חדשים בין הפורים לאוסקר. לגדולים : ""דרור אדום", "לילה בטרוף", "אשה פנטסטית", "לאהוב את וינסנט" והישראלי התורן "מונטנה" ולילדים : "לעוף עם ערפד", "טד החוקר החופר" ו"פיטר ראביט".

עולם הריגול רווי בגברים מסוקסים שיעשו הכל לטובת האינטרסים של מדינותיהם, הכסף והאגו, מג'יימס בונד והלאה, לנשים יש תפקיד להיות יפות ולשתוק. אבל מסתבר שיש גם כמה קטלניות במיוחד, נשים פטליות – מודסטי בלייז, ניקיטה, וונדר וומן ועכשיו מצטרפת אליהם גם דומיניקה גיבורת "דרור אדום" המאומנת להיות נשק במאבק הגלובאלי לכוח ע"י מפעיליה המניפולטיבים. "דרור אדום" הוא גם שמו של הסרט בכיכובה של ג'ניפר לורנס הנעה בין הקטבים כדי להוכיח את יכולותיה.

משחק חברתי ההופך לחוויה מאיימת הוא הנושא של הסרט "לילה בטרוף" שבו מתערבת המציאות בדמיון, המתוכנן בבלתי צפוי לחבורת אנשים המחפשים אקשן בחייהם. מה שמתחיל כמשחק חברתי הופך למאבק על החיים עצמם. מתח מעורב בהומור, על פי המארגנים עם ג'ייסון בייטמן, רייצ'ל מקאדמס וחברים.

לקהילה הלהט"בית ולחובבי הקולנוע האישי והאנושי מיועד "אשה פנטסטית" שמגיע מצ'ילי, סרטו של סבסטיאן לליו שזכה בלא מעט פרסים בסיפורה של טרנסג'נדרית המנסה להגדיר את עולמה וחייה אחרי מותו בפתאומיות של בן זוגה. משחק מעולה של דניאלה וגה, טרנסג'נדרית בעצמה שמוזגת רגש אמיתי לתפקיד.

"לאהוב את וינסנט" גם הוא סרט אנימציה, אבל מסוג אחר והפעם למבוגרים, סרט ההולך בעקבות סיפורחייו וציוריו של וינסנט ואן גוך ההולנדי בפרובנס שייחודו הוא שהוא, הסרט מורכב מאנימציה לציוריו של הצייר האימפרסיוניסטי הנפלא. עבודה שכללה עשרות אני מטורים שעיבדו את הציורים ונפחו בהם חיים.

 

שלושה סרטי אנימציה לצעירים יותר מזומנים לנו "לעוף עם ערפד" הוא סיפור הידידות בין ערפד צעיר ובו אנוש החוברים לנסיונות להצלה מצייד ערפדים אכזר, "טד החוקר החופר" על חוקר הארצות המוזר שחייב לחלץ את אהובתו שרה שגילתה את הפפירוס של מידאס ממיליונר המחפש אחר המימצא שיכול להפוך כל דבר לזהב ו"פיטר ראביט" המשלב אנימציה ולייב אקשן בהמשך מאבקו של ריט בשכנו האנטגוניסט מר מקרגור והפעם בעזרתה של גברת צעירה שמגיעה לסביבה.

 

וגם סרט ישראלי חדש לנו "מונטנה" של לימור שמילה בו חוזרת צעירה מעכו לעיר מולדתה לאחר מות סבה כדי לטלטל כמה זכרונות ילדות קשים במקביל לרומן המתפתח עם שכנת המשפחה הנשואה. נועה בירון בתפקיד הראשי.

וזהו – אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?