סרטים חדשים לשבוע הקרוב

כן, כן, עבר שבוע קצת מתוח, חשש מה שממשמו זה דולף…ובא שבוע חדש עם סרטים חדשים. ושוב הצצה ראשונית נטולת ביקורת לסרטים שיהיו איתנו מהערב.

מזג האויר והמצב בכלל מחייבים אותי להתחיל השבוע בקומדיה. "הבית תמיד זוכה" הוא סרט שמציע אחת כזאת בכיכובם של שניים מהבולטים באנשי SNL לדורותיה, וויל פרל ואיימי פולר. כאן הם הורים לצעירה שמתקבלת לקולג' יוקרתי, אבל בלי המילגה עליה בנו ההורים, והם נדרשים עכשיו לשלם סכום של עשרות אלפי דולארים שאין להם. הפתרון – פתיחת קזינו לא חוקי במרתף הבית שמביא עליהם גם לא מעט צרות.

המצב כופה מיד דרמת אקשן בטעם אימה, פנטסיה ומדע בדיוני ואת זה מציע "המגדל האפל" סרט המבוסס על סדרת ספרים של סטפן קינג העוסקת בעולמות חרבים ובעולם אחד שנשלט ע"י מגדל המבדיל בין הטוב לרע. הדמויות הראשיות בקרב הן האקדוחן, האחרון שנשאר משורה של אבירי אקדח והאיש השחור הזומם להשתלט ולנצח. אידריס אלבה ומתיו מקונוהי עושים התעמלות אל מול המסך הירוק של המחשב.

קצת פחות וירטואלי אבל עם פרס בימוי ב"סרטן רגארד" של קאן מציע טיילור שרידן במותחן שלו "רוחות קרות" המתרחש בצפון הרחוק מאוד של הטריטוריה האמריקאית, בשמורת אינדיאנים שם נמצאת גופת צעירה בשלג וחוקרת ירוקה של ה FBI יוצאת לחקור איפה, מי, מתי ואיך בעזרתו של צייד מקומי שמצא את הגופה. קריר.

לצעירים בחופש ולהוריהם שמחפשים להם תעסוקה מציע השבוע הקרוב את "ביגפור ג'וניור" על ילד בן 13 המגלה שהוא בנו של היצור האגדי ומנסה לברוח ממי שמנסה לעשות עליו ועל אבא קופה, ו"שודדי הפיצוחים 2", סולי הסנאי מגייס את חיות הפארק כדי להצילו מחומדי הנדל"ן המנסים להרוס. שני הסרטים באנימציה עם דיבוב בעברית.

ולסיום עוד קומדיה ישראלית "מבצע ביצה" של אלון גור אריה בסיפור ההרפתקאות העובר על ביצת נשרים שצריכה לעשות דרכה מהספארי ברמת גן לשמורה בגולן אך נגנבת ע"י שני נוכלים שרוצים להשתמש בה לצורך תוכנית בישולים. עם חיים אוסדון, ירון ברלד, יהורם גאון, שלומי קוריאט, טל מוסרי, דנה אברהם סמו, אסף אשתר, תומר שרון.

וזהו. אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

רוצה לשתף ?