רוצים להיות מנכ"ל הסינמטק בתל אביב ?

ספויילר – אין לכם סיכוי.

כל זאת משום שיש מישהו, מי שהם , שם במעלה בניין העיריה בכיכר רבין שהחליט לכאורה כבר מזמן מי יזכה במכרז.

אחרת פשוט קשה להבין את המהלכים של שועי העיר תל אביב המתעקשים לשוב ולפתוח מכרז חדש, הפעם בתנאים מועדפים למועמד/ת שלהם לתפקיד, אפילו בלי נסיון או הבנה או הכרות בקולנוע. אחרי הכל מדובר בסינמטק, אז מי לעזאזל צריך להבין בקולנוע ?

העיריה ונציגיה בדירקטוריון של הסינמטק החליטו לזרז עיניינים ומיהרו לפרסם את המכרז המחודש למנכ"ל המוסד, שיכנס לנעליו הגדולות של אלון גרבוז שפרש לגמלאות. להזכירנו – מכרז אחד פורסם וכלל דרישה לנסיון בתחום הקולנוע ובעקבות החלטתה של וועדת האיתור למנות את איסי וינטר אבקסיס שאין לה נסיון כזה, איים אחד המתחרים האחרים על התפקיד לפנות לבג"צ והיועץ המשפטי של העיריה ייעץ לוועד המנהל של הסינמטק לרדת מהעץ ולפתוח מכרז חדש.

אז הדירקטוריון ניפה את המתנגדים – למשל את גילה אלמגור היו"ר שלו שהתנגדה למינוי המתגבש ועוד חברים שלא מצאו חן בעיני בעלי הבית מכיכר רבין (אמרו שנגמרה הקדנציה) ואלה שנשארו החליפו וועדת איתור, הודיעו על פיצול התפקיד למנכ"ל ומנהל אמנותי והחליטו על מכרז חדש שתנאיו יסופקו לאחר דיון. אז דיון, כנראה לא נערך ובמקומו נדחפה בסוף השבוע הצעת מכרז חדשה, במייל לחברי הדירקטוריון שהשמיטה את הצורך בנסיון קולנועי. במקום זה דורש המכרז "לפחות שבע שנות נסיון מוכח בניהול צוות עובדים במוסד תרבות או במוסד בתחום עיסוקו של הסינמטק"…

להלן הפרסום מיום שישי :

 

מנכל

 

ולמי שקשה לקרא, תאור התפקיד והכתובת להגשת מועמדות : www.cinema.co.il  שזאת הכתובת של הסינמטק. וכדאי להזדרז כי את ההצעות אפשר להגיד רק עד 23 בחודש זה.

נ.ב. – מי שלא יזכה יוכל תמיד לנסות את מזלו ולהגיש מועמדות למנכ"לות אתו"ס, החברה לאמנות, תרבות וספורט חיפה בע"מ. גם הם פרסמו מכרז בעיתון של יום שישי.

רוצה לשתף ?