שטוקס האינסטלטור וקוסנם בזק

או – הכי טוב בבית בלי…

בעוונותי נזקקתי להתערבות שרותי "בזק" ו"בזק בין לאומי" במערכת האינטרנט הביתי. הקו שלי בחלקו הוא קו צבאי ועכשיו אני צריך להפרד ממנו ולחזור לאזרחות. בכל חברה מתוקנת משנים בעלות והכל טוב, בלי התערבות טכנאי, בלי להפסיק את השרות.

לא ב"בזק" ו"בבזק בין לאומי". 

שנבין – את הקו הפיסי, התשתית מה שנקרא, בשרות האינטרנט מספקת "בזק", זאת של הפרסומת עם גידי גוב. את שרות האינטרנט מפעילה "בזק בין לאומי" , זאת עם התוכי ועם הקו התת ימי.  בכל חברה מתוקנת היו השרותים מוצעים תחת קורת גג אחת – TURN KEY מה שנקרא. אתה מתקשר עם חברת אינטרנט והיא מסדרת את כל מה שצריך בהזמנת קו, באחריות על תיקונים וכמובן בגבית תשלום למקור אחד.

לא בבזקיות. כאילו "הבין לאומי" אין לו קשר עם חברת האם. כאילו היא חברת בת של סופרפארם, ואולי בגיר או מפעלי ים המלח…. האמת, בימים של חברות על וטייקונים וחברות ארנק ומה לא בשביל להתחמק מתשלומי מס, הכל אפשרי.

על כל פנים מה שנכון למשל ב 012, הוט, בסלקום, בנטויז'ן, טריפל סי, אקספון, טלזר – יו ניים איט, כל החברות החדשות שרק עכשיו נולדו והוותיקות פחות מבזק הגמלונית, שמציעים לנו כתובת אחת אחראית, בזק לא יודעת לעשות ואולי לא רוצה. למה ? תשאלו את אלוביץ'.

וכך כדי לפתור את הבעיה ולהעביר בעלות אני צריך להתקשר לאייזנקוט או לסגנו או לאחד מקשק"שיו , אבל הצבא עסוק בדברים אחרים. האופציה הפשוטה יותר, חשבתי, להתקשר לבזק עסקי אך אלה מעבירים אותי לבזק פרטי שמעביר אותי לבין לאומי פרטי שמעבירה אותי בחזרה לעיסקי ומשם הפינג פונג נמשך עסקי-פרטי-בזק-בין לאומי, בווימבלדון הכדור פחות מבולבל ומוכה ממני !

ויש עוד אופציה – פשוט להזמין קו חדש, הכל מהתחלה. אז גם את זה ניסיתי : הזמנתי, הגיע טכנאי (בין 8 ל 10) , הסתובב בבית, נכנס מתחת לשולחן, הביט על הקופסה על הקיר ואמר שהתשתית אינה מתאימה. אין סינכרון. יבואו מישהם מחר או מחרתיים לתקן על הקופסה בחוץ, אמר והלך.  זאת אומרת – לא הצליח להתקין, ואולי סתם לא התחשק לו.

אבל שעתיים אח"כ בטלפון עם שרות הלקוחות למדתי להבין ש"מה אני רוצה – הותקן לך אינטרנט, ואתה אפילו כבר משלם עליו…" כלומר הבחור לא עשה את העבודה, אבל דיווח שכאילו כן והמונה שלי התחיל לדפוק, אי שם במרכזיה בלי שאידע על כך  ובלי חיבור.

טוב, שבועיים של טכנאים באים והולכים, מגלגלים עיניים ומגלגלים אחריות מהאחד לשני, מבזק לבין לאומי ונאדה !

שלא לדבר על ההמתנה על הטלפון לקבלת מענה……  פרוייקט של עשרים דקות עד שעה עם המוסיקה המעצבנת שחודרת לתודעה כמו ניתוח מוח ללא הרדמה, שלעיתים בקציה ניתוק, סתם ניתוק ולעיתים שרות שלא יכול לעזור ואני מעבירה אותך ל…   מוסיקה.

ברגעים הללו נזכרתי בקישון ובמערכון הנהדר שלו על שטוקס האינסטלטור וכאשר אתם מהרהרים באופציה של אינטרנט חדש זכרו דבר אחד – לא "בזק" ולא "בזק בין לאומי".

וד"ש לגידי גוב.

רוצה לשתף ?