חדשים על המסך

עוד מעט הישורת האחרונה של הקיץ והחופש הגדול ואסופת הסרטים המוצעת השבוע מתאמת עצמה גם לכאן.

"שוד אמריקאי" – סרטו של סריק אנדראסין עם אדריאן ברודי, היידן כריסטנסן, ג'ורדנה ברוסטר ורייצ'ל בילסון.

סיפורו של אסיר משוחרר שקבוצה של פושעים זקוקים לשרותיו ולשרו אחיו, מכשף המכוניות כדי לבצע שוד שירעיד את העיר. התוכנית היא לעשות רעש תקשורתי אלים בכמה פינות כדי להבנק במרכז המטרה יהיה חופשי מאנשי ביטחון. התוכנית, כמובן משתבשת וכלי נשק רבים מדברים בקול רועם.

 

"חופשה בהפרעה" – סרטo של ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדסטין עם אד הלמס, כריסטינה אפלגייט, וסקיילר גיזונדו

רסטי גריזוולד מנסה לשחזר את טיול נעוריו שהסתיים בביקור בפארק שהשאיר זכרונות מרתקים ונוטל את אשתו ובניו למסע לאורכה של אמריקה כדי לשחזר את אותם רגעים, הפעם בבגרותו. ואולי היחסים במשפחה יהיו טובים יותר וקרובים יותר. אולם המסע המתוכנן תופס תפניות לא צפויות. קומדיה קיומית אמריקאית.

"סינדרלה והעיר הגדולה" – סרטו של שון גריטי עם פורשיה דובליי, כריס נורת

קחו את סיפורה של סינדרלה והטמיעו אותו באגדות סקס והעיר הגדולה והרי לכם, בקווים כלליים סיפור הסרט. מעצבת אופנה צעירה נתקלת ברוע ליבן של אמה החורגת ושתי אחריותיה אך מנסה לעשות הכל כדי לעזור לעסקיו המתמוטטים של אביה.

"הנסיך הקטן" – עיבוד מודרני באנימציה לספר של דה סנט אכזיפרי בבימויו של מרק אוסבורן. הדיבוב העברי בהשתתפות שלמה ארצי.

ילדת פלא חסרת פחד וסקרנית אשר חיה יחד עם אמה, אשת אקדמיה מוכשרת. לאחר שהילדה עוברת עם אימה לשכונה חדשה היא מכירה את השכן הזקן, האקסצנטרי והשובב שגר בבית הסמוך. בהמשך, היא מגלה את סיפורו של הנסיך הקטן, סיפורו של טייס שמתרסק במדבר שבו הוא פוגש נער אצילי מכוכב מרוחק, סיפור שמביא את הילדה והטייס יחד להרפתקה יוצאת דופן.

"ארבעה מופלאים" – אנימציה מבית מארוול בבימוי של ג'וש טראנק ובכיכובם של ג'יימי בל, קיית מארה, מייקל ב ג'ורדן וומיילס טלר.

עשר שנים אחרי ההצלחה הגדולה של מארוול חוזרים הגיבורים בלבוש חדש ומודרני יותר. ארבעה מדענים זוכים בכוחות על לאחר שניסוי מדעי סודי שהם מנסים משתבש. בעקבות כך הם מאגדים כוחות ויוצאים להציל את כדור הארץ מרודן אלים אשר מתחיל לתפוס כוח.

 

 

רוצה לשתף ?