סרטים חדשים לשבוע הקרוב

נסיקה לשחקים, צלילה לעומקם של מיים כבדים, דהירה בחוצות ערים ועל פסגות הרים וטום קרוז. זה העיקר בהמשך החמישי של עלילות הצוות המובחר של "משימה בלתי אפשרית" שהפעם עונה לשם "אומת הנוכלים". החבורה מתפרקת אבל לפני גמר יוצאת לקרב אחרון מול אנשי הסינדיקט, שהם סוכנים שבגדו במדינותיהם ועכשיו פועלים למען בצע כסף אל מול טובת העולם. להלן כל הצעצועים שלא תמצאו בחדר השינה של אובמה.

"7 עד 5"
"7 עד 5"

הנה הצעה לסידור שיכול למצוא חן בעיני האוהבים את האהבה. זוגיות נוספת בשעות שמחוץ לשעות המשפחה. זה מה שקורה לסופר צעיר בניו יורק המתאהב באשתו של דיפלומט התוחמת את שעות אהבתם לשעות העבודה "7 עד 5", כשמו של הסרט החדש. מה שמתחיל כסטוץ חביב הופך לבעיה כשהזמן וההרגלים נכנסים בין בגחמות האנושיות. אנטון ילצין וברניס מרלו בתפקידים הראשיים.

וודי אלן חוזר עם סרט חדש שלו, האופציה השנתית להמשיך ולהתקיים והפעם זה "איש ללא הגיון" ושוב מפגש של מבוגר וצעירה. מרצה דכאוני עם נטיות להעכיר את חייו ואת סביבתו מגיע לאוניברסיטה חדשה  ופוגש שם את מי שתחזיר לו את הדופק למחזור הדם. חואקיןאמה סטון,  פיניקס, אמה סטון ופארקר פוסי בתפקידים הראשיים.

"איש ללא הגיון"
"איש ללא הגיון"

למי שביקש אפריקה ואבא-אמא אמרו שהשנה אין כסף לספארי מזומן "עולם מופלא" סרט טבע בתלת מימד וגידי גוב שיציע לכם מקרוב ובמיזוג אויר הנופים והחיים והחיות בערש העולם, גן העדן הזואולוגי בלי עקיצות היתושים והעייפות המצטברת של המסע האמיתי.

המקרה הנורא של סרן מאיר טוביאנסקי שהוצא להורג בהחלטה חפוזה, בלתי חוקית בטענה כי מסר ידיעות לאוייב בתקופת מלחמת העצמאות הוא הלוז של הסרט "טוביאנסקי" שרקח ריקי שלח על פי תסריט של מיכאל בר זוהר. הסרט מגולל את האירועים שהובילו להחלטה הפלילית בדיעבד של מי שהיו אח"כ מראשי שרות הביטחון והשרותים החשאיים שלנו להוציא להורג קצין ישראלי במשפט שדה מזורז, הדרך בה בוצעה ההחלטה והקלות שבניהול חיי אדם בעיתות מצוקה לאומיים. טוביאנסקי זוכה שנה אחרי מותו ע"י ראש הממשלה, אבל הכתם שבאירועים הללו תלוי מאז על

"טוביאנסקי"
"טוביאנסקי"

מצפונה של המדינה ושליחיה. מיכה סלקטר, עוז זהבי, אורי פפר, מרינה שויף ופולי רשף בתפקידים הראשיים.

עוד סרט המצטרף לשורה של מעשים קולנועיים שיש להם אפיל חינוכי הוא "מורה מחליף" ושוב, סיפור על מורה שמגיע לבית ספר רווי בבני נוער שמה שמעניין אותם זה לא הלימודים והוא מצליח למצוא נתיבות לליבותיהם ועתיד לחייהם. אדריאן ברודי בתפקיד הראשי.

ו"קלאב לייף" סיפורו של צעיר מברוקלין שחייו משתנים כאשר הוא פוגש את מלך חיי הלילה של ניו יורק.

אלה הסרטים החדשים ועם הוותיקים שיהיה לנו שבוע טוב בקולנוע ושקט מחוצה לו.

 

רוצה לשתף ?