"קפטן מארוול" – על המסך במרץ הקרוב. הטריילר כבר עכשיו.

הסרט אמנם יראה מסך רק בתחילת מרץ בשנה הבאה, אבל מסע יחסי הציבור כבר החל. "קפטן מארוול" בכיבובה של בארי לארסון רוצה לשבור שיאים ולהצטרף לשורה המתארכת של גיבורי הקומיקס של החברה שעוברים לקולנוע (אגב, במקרה של ה"קפטן", לא בפעם הראשונה).

זה התחיל בהכרזה של מארוול להפיק סרט שבראשו עומדת אשה והמשיך מכאן במסע מתוקשר ומתוזמר היטב של שמועות באשר לשחקנית שתגלם את התפקיד הראשי של טייסת חיל האויר קרול דנברס. הסיבובים המתוקשרים בין כוכבות אופציונאליות מהוליווד הסביבה, חלק הביעו את רצונן וחלקן הונח רק בשביל ההמולה, מזכירים את מסע החיפושים ויחסי הציבור ב 1939 אחרי השחקנית שתגלם את דמותה של סקרלט אוהרה ב"חלף עם הרוח" שעצר את רולטת השמועות על שמה של וויאן לי, ממש ברגע האחרון וכבר לאחר שהסרט החל להצטלם.

השמות שהועלו ונלקחו בחשבון הפעם כללו, בין השאר את ג'ניפר לורנס, אוליביה ווילד, אמילי בלאנט, ג'סיקה צ'סטיין, ברייס דאלאס האוורד, שרליז ת'רון, רבקה פרגוסון ואפילו הועלתה אופצית אנג'לינה ג'ולי. אבל ברי לארסון המוכשרת, אותה ראינו בין השאר ב"טירת הזכוכית" ו"חדר" זכתה בתפקיד בסופו של תהליך.

עלילת הסרט המתרחשת בשנות התשעים של המאה ה-20  מעמידה את הטייסת של חיל האויר האמריקאי במרכזו של מאבק בין גלאקסי שבו נקלע כדור הארץ ליריבות של שני זני חוצנים, והיא מגלה שיש לה כוחות על אנושיים שהופכים אותה לגיבורה בסדר גודל של כלל התבל. היא משתפת פעולה עם ארגון הביון "S.H.I.E.L.D " וכך זוכה להיות חלק מהפעולה להצלת כדור הארץ.

לצד לארסון נמצא בסרט גם את ג'מה צ'ן, מקנה גרייס, בן מנדלסון, את ג'וד לאו ואת סמיואל ל. ג'קסון שהיכולות הדיגיטליות של מארוול יחזירו אותו למעלה מעשרים שנים אחור במראה. את הסרט מביימים אנה בודן וריאן פלק על פי תסריט של השניים.

ישראל תהיה אחת המדינות הראשונות בהן יופץ הסרט. יקדימו אותה ביום צרפת, הולנד, איטליה, שוודיה והפיליפינים . עם ישראל יפרוץ הסרט למסך גם בגרמניה, פורטוגל, אוסטריה, רוסיה, סינגפור, ערב הסעודית וארגנטינה, ורק יום אח"כ יפתח הסרט בארה"ב, קנדה, אנגליה, ספרד, הודו, פולין ולבנון. בברזיל וביפן יזכו לראות את הסרט רק שבוע אח"כ.

רוצה לשתף ?